5 Temmuz 2016 Salı

44. İstanbul Müzik Festivali'nin Ardından

Şubat ayında biletleri alırken 8 konsere gideceğim diye karar vermiştim. Heyecanla biletleri almış haziran ayını beklemeye koyulmuştum. Fakat bir kaç haftadır geçirdiğim bir rahatsızlık yüzünden 4 konsere gidememiş oldum. İzlediklerimden de ne kadar keyif alınabilecekse bu durumda o kadar keyif aldım.

İzlediklerim;

İdil Biret - Boğaziçi Üniversitesi Albert Long Hall
Academy Of St. Martin In the Fields & Murray Perahia I - Aya İrini
Alexei Volodin - Saint Antoine - Bu konser hakkında kısaca bahsetmem gerekirse Tilbe Saran ve Mert Fırat Shakespeare'den alıntılar okudu. daha doğrusu Tilbe Saran adeta bir okuma tiyatrosu ciddiyetinde Sevgili Mert Fırat ise elindeki kağıtta yazanları okuyamayacak devamlı takılacak acemiliğindeydi. Hayranları bozulmasın ama ben kendisini sahnede izlerken keyif alamıyorum.
Viyana Senfoni Orkestrası - Lütfi Kırdar

İzleyemediklerim ise şu şekilde;

Orchestra of the swan - Aya İrini
Borusan İstanbul Filarmoni&Angel Blue - Aya İrini
Venedik Barok Orkestrası & Patricia Petibon - Aya İrini
Richard Galliano & Sylvain Luc Edith Piaf'a saygı gecesi - Fransız Sarayı Bahçesi


Sanırım Aya İrini bana bu sene iyi gelmemiş =)

Seneye bir aksilik olmazsa sağlıkla yeni konserlere demek istiyorum =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder