15 Aralık 2011 Perşembe

Agatha Christie Kış Okuması ( 15 - 31 Aralık 2011 )

Severek takip ettiğim thalassapolis ve biblio bloglarının sahibeleri Agatha Christie okumaları yaparak yılı güzel bir şekilde kapatıyorlar. Geçen sefer yaptıkları okumaya katılamadığımdan dolayı bu seferkini kaçırmayacağım.
Okuyacağım kitaplara gelirsek ,

Kitabın başlarında olduğum için listeye eklediğim                 Filler de Hatırlar
                                                                                 Doğu Ekspresinde Cinayet
                                                                                 Cesetler Merdiveni
                                                                                 On Küçük zenci
                                                                                 Ölüm Adası

Aslında yeni yıl ile ilgili bir kitap okumak isterdim ama elimde bunlar var , ve bitirmeden yeni Agatha kitabı almayacağım. Umarım bir kaç kişi daha bizlere katılır. Katıldığım ilk okuma ve çok heyecanlıyım umarım güzel geçer =)

2 yorum:

  1. Bu yazınızı görmemişim. Kitaplar hakkındaki yorumlarınızı merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Çok heyecanladım ama ben şimdi =) 3 tanecik okuyabildim maalesef. Diğerlerini de bitireyim hepsini yazacağım umarım =)

    YanıtlaSil