17 Mart 2014 Pazartesi

6 Oyuncu Yönetmenini Arıyor

Moda Sahnesi'nin yeni oyunu Steven Berkoff 'un yazdığı Onur Ünsal'ın çevirdiği "6 Oyuncu Yönetmenini Arıyor " u Kemal Aydoğan yönetti.

6 oyuncu film çekimi için bir aradalar. Kiminin rolü ufak , kiminin daha fazla. Egolarını , yapmak istediklerini, hayal kırıklıklarını sahneye taşıyorlar. İlk 10 dakika oyuncuların fazla abartılı oynadıklarını düşünsem de oyun ilerledikçe karakterleri başka türlü yansıtamayacaklarını düşündüm.

Oyunun metni için zayıf diyemeyiz ama gel gör ki biraz fazla Türk usulü olmuş. Metin yabancı , sözler Türk usulü. Fazla yorum yapmak istemiyorum ama oyun bana fazlasıyla küfürlü geldi. Sanki biraz insanlar gülsün diye küfürün dozu kaçırılmış. Sevgili izleyicimiz hiç boş durmayarak hemen her espriye gülerek asıl ince ve güzel esprileri kaçırdı desem yalan olmaz.( Ayrıca salonda gülmeyen tek insan ben miydim diye hala merak etmekteyim. )

Tiyatro ile ilgili konuşmalarda Hamlet'e gönderilen selam ince düşünülmüş güzel bir ayrıntıydı.

Son olarak Onur Ünsal 'ı neden bu kadar geç fark etmişim bilmiyorum. Küfür beni etkilemez maksat gülmek olsun diyorsanız keyifli seyirler dilerim.



Oyunun Künyesi
Mutlu Güney
Ayçe Abana
Onur Ünsal
Esra Kızıldoğan
Timur Acar
Deniz Elmas
Alper Baytekin

Not: Görsel provalardan. www.modasahnesi.com.tr sitesinden alınmıştır.

Bilet Satın almak için : http://www.modasahnesi.com/e-bilet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder