3 Mart 2017 Cuma

Şubat 2017

2016 etkinliklerini yeni yazan biri olarak Şubat ayına geldiğime inanamıyorum. Sırtımda olan dikişlerin sızlamasına aldırmadan Şubat ayını hızla paylaşacağım =)

Sinema 


Filmekimi için bilet alıp gitmediğim The Salesman, Manchester by the Sea, Lion, Moonlight ve Paterson bu ayın izlediğim filmleri oldu.



Tiyatro


İBBŞT - Komik-i Şehir Naşit Bey


İDT- Gulyabani : Müzikal olarak karşımıza çıkan Gulyabani 2 saat 45 dakikalık süresiyle ve dekoru değiştirirken dans eden dansçıları ile büyük bir sabır gerektiriyor. Beğeneni çok ama ben Hüseyin Rahmi Gürpınar eserini bu şekilde izlediğim için fazlasıyla üzüldüm.


Craft - Craft tiyatrodan bu ay iki oyun izledim. Bunlardan ilki Yutmak. Ece Dizdar, Merve Dizdar ve Başak Daşman'ın iyi oyunculuklarıyla psikolojinizi zorlayan bir oyun Yutmak. Diğer izlediğim oyun ise Yen. Bora Akkaş, İdil Sivritepe, Berker Güven ve Neslihan Yeldan'ı sahnede izlediğiniz Yen bence fazlasıyla sert ve yenilip yutulması kolay bir oyun değil. Kalp Düğümünden beri bu denli sert bir oyun izlememiştim. Fazlasıyla sevdim!


Dot - İyi Şeyler Olacak Diye Düşün


Şermola Performans - Ara Durak


Kumbaracı50 - Lost in Language


B Planı - İstila


Nilüfer Belediyesi - Romeo ve Juliet



Bale


Son temsillerine bilet bulunamadığı söylenen Uyuyan Güzel balesini izledim.



Konser 

9. Senfoni - İDOB 

Kahve Kantatı - İDOB

Tuluğ Tırpan, Yossi Arnheim, Derya Türkan, Yinon Muallem fazlasıyla keyif aldığım bir konser oldu. 


Kitap 

Kaptanın Teknesi - Sezgin Kaymaz

Malihulya - Tayfun Pirselimoğlu 

İstanbul Kırmızısı - Ferzan Özpetek 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder