19 Aralık 2013 Perşembe

Cinayet İlanı - Agatha Christie


Cinayet İlanı ( A Murder is Announced ) 
Agatha Christie 
Altın Kitaplar Yayınevi
4.Basım, Ağustos 2010, 240 sayfa 
Çeviri : Gönül Suveren 

Arka Kapaktan 

Yerel Gazetede çıkan garip cinayet ilanı, Jane Marple dahil tüm Chipping Cleghorn köyü sakinlerini heyecanlı bir bekleyişe sürüklemiştir: 29 Ekim, Cuma günü, saat 18.30 da Little Paddocksta cinayet işlenecektir.
Bu çocukça bir şaka mıydı, yoksa zavallı Letitia Blacklocku korkutmak için yapılan bir oyun muydu? Bu esrarengiz davetiyeye karşı koyamayanlar belirtilen zamanda Little Paddocksun kapısında belirirler ve ışıklar söner...
"Agatha Christie polisiye yazarlar tahtından asla inmeyecek. Her zamanki gibi zekice kurgulanmış bir eser..." A.A.Miln

Bir Miss Marple macerası. Cinayet işlenmeden önce gazeteye cinayet ilanı verilir. Herkes bunun bir cinayet oyunu olduğunu zanneder ve yaşlı Letitia Blacklock 'un evinde toplanır.Söylenen saatte evde cinayet işlenince ilanın bir oyun olmadığı anlaşılır. Her zaman ki gibi akıcı bir kitap. Dikkat edilirse katil bulunabilir. Sadece finalde yapılan oyunu Miss Marple'a yakıştıramadım. Komik olmuş doğrusu. Güzel bir son sizi bekliyor. Agatha Christie sevenlerin kaçırmaması gereken bir kitap. Keyifli okumalar.  

2 yorum:

  1. neden? neden yeni post yok , bekliyorum ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok mutlu oldum ama ben =))) Öyle bir gaza gelip bir kaç kitap postu koydum sonra üşendim. Bu yıl vakit buldukça soluğu tiyatroda alıyorum güya hepsini yazacaktım. Bu bir işaret olmalı :P

      Sil